Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

Tel. +90 312 447 07 66
Faksas +90 312 447 06 63
El. paštas
Naujienos Spausdinti RSS

Kandidatų atranka raštvedžio pareigybei Lietuvos Respublikos ambasadoje Turkijos Respublikoje užimti

Sukurta 2019.10.16 / Atnaujinta 2019.10.16 16:33

Lietuvos Respublikos ambasada Turkijos Respublikoje, Pakistano Islamo Respublikai ir Irano Islamo Respublikai skelbia atranką užimti raštvedžio pareigybę.

Atrinktiems kandidatams bus siūloma sudaryti terminuotas (vienerių metų) darbo sutartis, mokant nustatyto dydžio pareiginę alga (taikomas 5,89 pareiginės algos koeficientas).

Reikalavimai kandidatui užimti raštvedžio (-ės) pareigybę:

  • turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • mokėti anglų ir turkų kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  • turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
  • nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės raštvedžio (-ės)  funkcijos:

  • pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  • teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  • priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
  • rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  • pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
  • atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
  • formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
  • pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
  • ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
  • vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas – panašaus pobūdžio darbo patirtis ir rekomendacijos iš buvusių darbdavių.

 

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. spalio 25 d. 16.00 val. (Turkijos laiku) elektroniniu paštu [email protected], arba paštu turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką anglų kalba (bei kitus dokumentus (kaip rekomendaciniai laiškai, kt.), kuriuos pretendentas norėtų pateikti).

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2019 m. spalio 30 d. arba 31 d. Lietuvos Respublikos ambasados Turkijoje patalpose arba telefonu/skype.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected],

Naujienlaiškio prenumerata