Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

Tel. +90 312 447 07 66
Faksas +90 312 447 06 63
El. paštas
Naujienos Spausdinti RSS

Kandidatų atranka vairouotojo pareigybei Lietuvos Respublikos ambasadoje Turkijos Respublikoje užimti

Sukurta 2019.10.16 / Atnaujinta 2019.10.16 16:33

Lietuvos Respublikos ambasada Turkijos Respublikoje, Pakistano Islamo Respublikai ir Irano Islamo Respublikai skelbia atranką užimti vairuotojo pareigybę.

Atrinktiems kandidatams bus siūloma sudaryti terminuotas (vienerių metų) darbo sutartis, mokant nustatyto dydžio pareiginę alga (taikomas 5,89 pareiginės algos koeficientas).

Reikalavimai kandidatui užimti vairuotojo (-os) pareigybę:

  • turėti vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
  • turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti ambasados tarnybines transporto priemones;
  • turėti automobilių eksploatavimo įgūdžių, žinoti automobilio veikimo principus ir sandarą;
  • žinoti įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius eismo saugumą, automobilių transporto darbo saugos taisykles, pirmosios medicinos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam tvarką ir būdus;
  • išmanyti ambasados, ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisykles;
  • žinoti ir deramai parinkti vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutus, sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą;

Pagrindinės vairuotojo (-os)  funkcijos:

  • vairuoja tarnybinę(es) transporto priemonę(es);
  • veža ambasados darbuotojus, delegacijas, ambasados svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų;
  • prižiūri tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) techninę būklę, vidaus ir išorės švarą;
  • rūpinasi transporto priemonės(ių) techniniu aptarnavimu, prireikus organizuoja jos(jų) remontą;
  • rūpinasi tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) draudimo reikalais;
  • laiku ir atsakingai pildo su transporto priemone(ėmis) ir vairavimu susijusius dokumentus, tvarko transporto priemonės(ių) degalų ir kitų sąnaudinių medžiagų ir ridos apskaitą;
  • pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir kt. ir atitinkamai paima iš jų;
  • prireikus pakrauna ir iškrauna transporto priemonę(es), gabena krovinius į ambasadą ir iš jos; 
  • prisideda organizuojant ambasados renginius ir priėmimus;
  • vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas – panašaus pobūdžio darbo patirtis ir rekomendacijos iš buvusių darbdavių.

 

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. spalio 25 d. 16.00 val. (Turkijos laiku) elektroniniu paštu [email protected], arba paštu turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką anglų kalba (bei kitus dokumentus (kaip rekomendaciniai laiškai, kt.), kuriuos pretendentas norėtų pateikti).

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2019 m. spalio 30 d. arba 31 d. Lietuvos Respublikos ambasados Turkijoje patalpose arba telefonu/skype.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected],

Naujienlaiškio prenumerata